Palikt savā komforta zonā vienmēr liekas drošāk - un vai gan tieši tāpēc tik bieži mēs neizvairāmies darīt ko tādu, kas liekas pārāk sarežģīts? Piemēram, kāpšana Everestā vai celšanās agri no rīta līdz ar pirmajiem saulesstariem. Ne vienmēr izaicinājums ir Everesta augstumā - tomēr katrs izaicinājums arvien ir kā jauns kalns, kurš jāiekaro. Un ja vienmēr izvēlamies silto un pazīstamo, kas neprasa nekādu piepūli, diemžēl nekad arī nevarēsim attīstīties, pilnveidoties un augt kā personības. Viens no šādiem kalniem, kas jāuzvar, ir arī tiesību iegūšana autoskolā.
Tiesības Presto autoskola piedāvā iegūt citādi kā citviet - tāpēc šo mācību modeli visnotaļ droši var saukt par eksotisku. Par to, kāpēc mācības Presto ir īpašākas kā citviet, pastāstīsim raksta turpinājumā.
Lai saprastu atšķirību starp ierasto autoskolu pieeju un Presto, iztēlosimies to kā metaforu. No vienas puses, varam to salīdzināt ar atvaļinājumu tepat Latvijā - kad mielojamies ar pazīstamajām jāņogām un upenēm vai noraujam no ābeles pa ābolam - vai, no otras puses, ar došanos ceļojumā uz dienvidiem - kad paceļam zem kokosriekstu palmas nokritušu kokosu, noplūcam apelsīnu, banānu vai arī vīģi no iepriekš neredzēta koka.
Ābolus interpretējam kā jau iesīkstējušus nozares standartus: piesaiste pie 1 instruktora un 1 pilsētas, stingrs nodarbību grafiks, izstiepts mācību process un 1 auto visu apmācību periodu. Daudz eksotiskākās vīģes, kokosi un banāni dāvā jaunas garšas - lielāku brīvību, plašākas iespējas un daudzveidību. Tas nozīmē, ka Presto paredz iespēju brīvi mainīt instruktorus, rezervēt nodarbības dažādās Latvijas pilsētās un ciematos, braukt arī brīvdienās un svētku dienās, kā arī apmācību laikā nomainīt dažādus auto modeļus.
Tomēr tas nav tikai eksotiski - šāda mācību modeļa izveidei ir praktisks pamatojums. Presto autoskola ir pārliecināta, ka tieši šāda pieeja ir visefektīvākā, lai nodrošinātu viskvalitatīvāko apmācību un veiksmīgāk sagatavotu kursantus eksāmeniem. Šīs metodes efektivitāti apstiprina arī CSDD statistika - jau vairākus gadus pēc kārtas starp lielajām autoskolām Presto ieņem pārliecinošas līdera pozīcijas. Tas nozīmē, ka tieši šeit procentuāli lielāks kursantu skaits eksāmenus nokārto ar 1. piegājienu. Arī citiem topošajiem kursantiem tas ļauj prognozēt savu veiksmes procentu. Tieši mācoties Presto, pastāv augstāka varbūtība, ka par atkārtotu eksāmena kārtošanu maksāt nenāksies.
Pie stūres gan aizsapņoties nedrīkst - jābūt šeit un tagad, uz ceļa… Tomēr Presto autoskolas priekšrocības kopā saauž tieši kaut ko tik maģisku un eksotisku kā brīnumainais paklājs arābu pasakā.
Tāpat kā Aladinam burvju paklājs ļāva viegli pārvarēt bīstamākās nogāzes un izbēgt no draudīgākajām situācijām, tāpat arī autoskolas Presto sniegtās iespējas palīdz izvairīties no virknes nepatīkamu situāciju. Un tas, nenoliedzami, noder ikvienam topošajam autobraucējam - jo kurš gan nevēlētos tikt pasargāts no pārlieku sadārdzināta apmācību procesa, nepatīkama instruktora un dažādām citām nejēdzībām?
Interesanti, kāpēc gan Presto kokosriekstu, banānu, apelsīnu un vīģu dārzā kursantiem klājas tik labi kā Dieva ausī…?
Iespēja nomainīt instruktoru pasargā no situācijas, kad neizdodas atrast savstarpēju saikni ar instruktoru. Diemžēl ne vienmēr ar visiem spējam saprasties - personību, dzīvesveida un uzskatu atšķirības nereti izveido nepārvaramu tiltu. Kas vienam der, otram nepavisam nepalīdz uzlabot vadīšanas prasmes. Vienam patīk instruktors, kas nodarbības laikā ir brīvāks un nepiespiestāks un paralēli ceļa noteikumiem izstāsta arī visu par savu dzīvi, cits turpretī sagaida kārtīgu dresūru gluži kā armijā - nekādas atkāpes no tēmas par ceļa zīmēm! Kādam instruktora uzsmēķēšana pauzēs būs traucēklis, cits - neliksies traucēts un labprāt pievienosies.
Ja rodas sajūta, ka instruktors apzināti palēnina apmācību gaitu vai izaugsmes skalā iestājusies stagnācija - laiks nomainīt instruktoru! Ja šādas iespējas nav, kursantam tas nozīmē nepatīkamu skaidrošanos administrācijā, iesniegumu rakstīšanu un tostarp finansiālus zaudējumus. Presto nomainīt instruktoru iespējams tik vien kā ar 1 klikšķa palīdzību! Online grafikā redzami visu instruktoru pieejamie brīvie laiki - kaut katru dienu nodarbību iespējams apmeklēt pie cita!
Tāpat arī instruktoru nomaiņas iespēja palīdz biežāk apmeklēt nodarbības un nav jāizlaiž neviena diena, lai mācītos. Ja konkrēts instruktors noteiktā laikā netiek, kāpēc gan iekavēt mācības? Turklāt cits instruktors bieži vien pamanīs kļūdas braukšanā, kuras cits, savukārt, var būt palaidis garām.
Autoskolas dotās iespējas vienlaikus ir kā kokons, kas pasargā, bet tāpat arī paradoksālā kārtā tas ir kā izaicinājums drošo kokonu atstāt. Un arī, lai izmantotu sniegtās Presto priekšrocības, kursantam jābūt gatavam pārmaiņām. Gluži kā kāpjot Everestā.
Kādam apmācības pie 1 instruktora var likties ērtākas un drošākas. Tomēr tas nesagatavo tik pilnvērtīgi CSDD eksāmenam ne tehniski, ne psiholoģiski kā veselīgas instruktoru nomaiņas gadījumā.
Demonstrēt savas vadīšanas prasmes cita instruktora pavadībā var likt sirdij sākt sisities straujāk. Tomēr tieši tas sagaida CSDD eksāmena dienā! Bieži vien tieši stress ir iemesls, kāpēc kursants eksāmenu nenokārto veiksmīgi. Tomēr, ja instruktoru nomaiņa kļuvusi gluži ikdienišķa prakse, šī pati situācija CSDD eksāmenā vairs neliksies tik ārkārtēja. Un tas nozīmē, ka eksāmenā kursants varēs justies daudz pārliecinātāks un atslābinātāks. Tiesa, tas prasīs pārvarēt zināmu diskomfortu apmācību laikā - tomēr vēlāk sekos balva par kokona atstāšanu!
Tāpat arī instruktora nomaiņai līdzi nāk auto markas nomaiņa. Tas arī var likties sarežģīti - jāpiešaujas te vienam, te otram modelim. Tomēr eksāmena laikā prasme vadīt dažādus automodeļus būs izšķiroša. Izlozes kārtībā datorsistēma kursantam piešķirs kādu no 3 markām - Volkswagen Golf 7, Audi A3 Sportback vai BMW 218D XDrive Active Tourer. Ja kursants būs to vadīšanu apguvis jau apmācību procesā, jau būs zināms, ka figūru laukumā veiksmīgai uzdevuma izpildei jāievēro dažādi nosacījumi. Tomēr tam, kurš braucis tikai ar Golf, eksāmena dienā būs pārsteigums, kad BMW pēc tiem pašiem principiem noparkot neizdosies! Un tas nozīmēs, ka eksāmens nav nokārtots.
Lai veiksmīgi nokārtotu CSDD eksāmenu, kursantam jābūt daudzpusīgi sagatavotam. Apmācību laikā tas nozīmē, ka kursantam nav ieteicams palikt komforta zonā pie nemainīgiem nodarbību apstākļiem - 1 instruktors un 1 auto. Lai sasniegtu labākus rezultātus, jāspēj sevi izaicināt. Un vienlaikus tieši šis izaicinājums ir vienīgais patiesi drošais kokons - tikai šajos apstākļos topošais autovadītājs vadītāja apliecību iegūs vieglāk, lētāk un nesāpīgāk.
Tādas bieži dzirdētas frāzes kā “ieradumam ir spēks” vai “darbs dara meistaru” attiecas arī uz mācībām autoskolā. Presto apmācību modelis sniedz iespēju braukt ik dienas - arī nedēļas nogalēs un svētku dienās. Tādējādi braukšana kļūst par rutīnu - veicamās darbības kļūst automātiskas. Un tiklīdz tās kļūst automātiskas, autovadīšana paceļas jaunā līmenī - kursants ir pārliecinātāks un ātrāk spēj reaģēt.
Vidēji vajadzīgas 30-40 nodarbības, lai pilnvērtīgi apgūtu vadīšanas prasmes. Ieplānojot 3-4 nodarbības nedēļā, šis skaitlis tiks sasniegts 3 mēnešu laikā. Bet tie, kas brauc ik dienas - pat mēneša laikā var iegūt tiesības! Arī tie, kuriem nav iepriekšējas auto vadīšanas pieredzes, pateicoties iespējai braukt ik dienas, nomainīt instruktorus un auto, tiesības varēs iegūt tik ātri kā 1 gadalaikā. Galvenais - braukt!
Un lai nebūtu jāsatraucas par vasaras ceļošanas plāniem, arī te Presto ir savs eksotiskais risinājums - nodarbības kopumā iespējams rezervēt 98 pilsētās un ciematos visā Latvijā!
Vairāk par apmācībām uzzini presto.lv un līgumu paraksti online vien dažās minūtēs!
Tas ir jauns McLaren 540C, ir pieejama modelis zīmola tad woking, kā arī otrs ģimenes loceklis Sports Series, pēc nesen paziņoja 570S....
Jauns Hongqi H9 ir ķīniešu izrāvienu. Tas ir limuzīns, ar kuru viņi vēlas uzvarēt Maybach Mercedes-Benz. Ķīna ir svarīgākais tirgus Mercedes-Maybach. Auto tika iesniegts pasākumā, kas notika Pekinā....
Ferrari ir apstiprinājusi projektu Purosangue beigās 2018. gadam, un to modelis deklarē sevi konkurents Lamborghini Urus un gaidāmo Aston Martin DBX. Modelis Purosangue vajadzētu parādīties uz 2022 gadā....
Vienīgais izdzīvojušais, piemēram, ir pirmais Porsche pasaulē safasēti izsolē, ja paredzams, ka tas tiks pārdots par apmēram 18 miljoniem eiro. Type 64 tika uzcelta в1939 gadā, kas ir viens no trīs gadījumus, kad-vai nu...
Porsche Taycan un Tesla Model ieguvuši savu popularitāti. Viņi ir attālināti sit par pārākumu šajā segmentā, ir luksusa elektromobiļu sportisko raksturu. Tikmēr, Audi mierīgi strādā, ka var būt ļoti iespaidīgu modeli šodien: Audi...
« Ноябрь 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |