Šeit tā ir apļa sacīkšu un rallija maratonu zvaigzne - 3S-GTE. Kādreiz šī automašīna tika palielināta līdz 450 ZS. Ar. motoru, bet šodien tā jauda ir sasniegta neiedomājami 560 ZS.
Un mēs runājam tikai par 2 litru rindas "četrinieku". Precīzāk sakot, tagad tilpums ir 2140 cc, kas ir saistīts ar patentēta insulta komplekta izmantošanu no HKS. Bez jauniem virzuļiem, klaņi un a. kloķvārpsta ar ģeometrijas izmaiņām, šādu atdevi sasniegt ir gandrīz neiespējami.Neskatoties uz biezo cilindra galvas blīvi, kompresijas pakāpe ir aptuveni 9,5: 1, kas turbodzinējiem nebūt nav maza.Tā paša uzņēmuma Valcon.
Kolektors ir aprīkots ar HKS GT3037S gliemezi ar ārēju izplūdes atveri, un pašas izplūdes gāzes tiek izvadītas caur izplūdes sistēmu, kas ir samontēta vienā eksemplārā īpaši šim auto. Bet tas, kas patiesi atklāj šī projekta finansējuma apjomu, ir aukstās caurules ieplūde. , izgatavots no sausa oglekļa, caur kuru no bufera apakšējās daļas tiek pievadīts gaiss turbīnai.Nedaudz pa kreisi, ja skatās uz auto no priekšpuses, zem karbona oderes th, radiators un starpdzesētājs ir paslēpti. Pēdējais ir izgatavots arī pēc pasūtījuma speciāli HKS IS220-Z. No tā atdzesētais gaiss nonāk krājuma ieplūdes uztvērējā, pēc tam, sajaucoties ar degvielu ar augstu oktānskaitli, maisījums nonāk cilindra galvas ieplūdes kanālos un visbeidzot sadegšanas kamerā, kur notiek liels un skaļš “bums!”, un tik spēcīgs. ka dzinēja eļļas tjūneriem nācās ķerties pie vēl nebijušiem trikiem.Šim auto ir uzstādīti eļļas dzesētāji divu gabalu apjomā kopā ar dzesēšanas ventilatoriem apakšas aizmugurē.
Tāpēc tika uzstādītas gaisa ieplūdes atveres priekšējā buferī. palicis bez darba.Protams, piekare!Papildus jau minētajām izmaiņām priekšējās piekares ģeometrijā, auto tika aprīkots ar HKS Hipermax coiloveru komplektu.stabilizatori priekšā un aizmugurē, un stūrē papildus uz bet vyh stūres uzgaļi, bija arī apakšējo sviru starplikas. Pēc veidotāju domām, tas palīdz panākt precīzāku automašīnas vadību sānslīdē. Atliek tikai ticēt, tāpēc mums ir viens no pēdējā laika lielākajiem japāņu skaņotāju darbiem. Vai HKS kādreiz atgriezīsies lielajā driftā? Ceru! Un vēl ceru, ka līdz ar jaunā Toyota FT86 iznākšanu, kuru jau testē japāņu žurnālisti, HKS speciālisti saliks vēl vienu forsētu EJ25 un ieliks mazā kupejā. Bet tas ir pavisam cits stāsts.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/